NIVEA Sun ulje za intenzivnu preplanulost

kolovoza 18, 2015



Pekmezi, ulja, kreme i razni drugi proizvodi za ubrzano tamnjenje hit su ove sezone. Većina blogerica je pohitala u drogerije po Biobino suho ulje, a kojem ulju sam ja vjerna godinama možete pročitati u nastavku! :)


Iako sam zimi jako svijetla, prirodno sam sklona tamnjenju i jako brzo dobijem boju. Jedna sam od onih osoba koje obožavaju preplanulost i pokušavam ju imati što intenzivniju. U tom slučaju mi u pomoć uskače NIVEA Sun ulje za intenzivnu preplanulost. Ovom ulju vjerna sam već dugih pet godina i nemam namjeru mijenjati ga.

Oblik ambalaže Nivea Sun proizvoda je zaista zanimljiv jer ima taj "zavoj" koji ambalažu čini ljepšom i upečatljivijom. Sva ulja za intenzivno tamnjenje većinom dolaze u smeđoj boji kako bi se lakše uočila na policama, tako da se i Nivea toga drži. Ono što je definitivni plus ovog ulja - NEMA PUMPICU i jednostavno se dozira! Pumpice uglavnom ne funkcioniraju kada se radi o ulju, pa vam preporučam da ih izbjegavate.

Tekstura ulja je srednje gusta, lako se razmazuje, a sporo upija. Na ambalaži nije navedeno da će se brzo upiti pa mu to ne mogu uzeti kao minus. Ne znam za vas, ali meni je koža više sexy kada imam ulje jer se sjajim na plaži (iako ličim na bodybuildere tijekom natjecanja). 

Ovaj proizvod me očarao, ujednačeno i brzo ćete tamniti, a koža će vam biti hidratizirana. Razlika je vidljiva nakon jednog sunčanja. Ne ostavlja fleke na tijelu i odjeći. Ulje se lako ispire i poslije njega vam je koža zaista glatka. Cijena mu je pristupačna.

Sadrži vitamin E koji štiti kožu.

Preporučam vam da ga koristite na dijelovima tijela koji nisu osjetljivi jer biste mogli pocrveniti. Ja sam ga ove godine koristila tek od četvrtog dana jer nisam imala tamnu podlogu kože, a kada sam ga koristila to je bilo većinom na području udova. Izbjegavala sam korištenje na licu, a i vama preporučam isto! 

Miris ulja ne mogu specificirati, mene podsjeća na kokos (iako nema veze s njim). U svakom slučaju nije ni najmanje neugodan, pristaje ljetu.

Ulje ima zaštitini faktor SPF 2, a zaštita od sunca počinje sa faktorom SPF 6. Dakle ovo nije proizvod za zaštitu od sunca!

Ten koji ćete dobiti neće trajati duže od mjesec dva. Stoga vam preporučam da se još najmanje 2 tjedna redovito mažete kremom/gelom poslije sunčanja jer ćete produžiti njen vijek. Moj favorit je Pyrus multiaktivni gel nakon sunčanja, a recenziju možete pročitati OVDJE!


UPOTREBA:
Obilno nanijeti prije izlaganja suncu i obnavljati nakon svakog plivanja i brisanja ručnikom. Prije ulja možete nanijeti kremu za sunčanje.

NAPOMENE:
Izbjegavati podnevno sunce!
Ovo nije proizvod za zaštitu od sunca!
Izbjegavajte dodir sa tkaninom i tvrdim površinama.
Prije korištenja potrebno je postići zaštitnu boju kože!
Ne preporučam osobama osjetljivim na sunce!


SASTOJCI:
Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, C12-15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Ether, Isopropyl Stearate, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Simmondsia Chinensin Seed Oil, Tocopheryl Acetate, VP/Hexadecene Copolymer, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellon, Eugenol, Coumarin, Parfum

Cijena: 37kn
Količina: 200ml
Može se kupiti u svim drogerijama, a trenutno traju i akcijske cijene.

Ovo je proizvod koji će se još dugi niz godina nalaziti u mojoj potrošačkoj košarici!

Jeste li isprobale ovo ulje? Koja ulja vi koristite?

Kisses to my Ladies! :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Nisam isprobala ovo ulje,zvuči dobro, još više kad je od Nivee. :) Mislim da sad na moru ne budem nekaj ekstra pocrnila pa mi ni ne treba to, ali znam za nagodinu. :) Trebala si nam nabacit koju fotku sexy tijela i ulja u akciji. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A htjela sam, al eto što mi se dogodilo sa karticom fotića :(
      Probaj! :)

      Izbriši
  2. mislim da sam jedina koja ne preferira ovakav tip proizvoda... :/ inače, kao i ti, sam bijela ko sirček, dok ljeti, kada odlučim, mogu pocrniti ko noć..ali više preferiram zaštitnu kremicu i sunčanje, niako ništa što ubrzava postizanje preplanulosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A svatko ima svoje, inače ispod ulja se može staviti krema za sunčanje tako da SPF nije nikakav problem.

      Izbriši
  3. Fotke su super, prave morske! :D Ne koristim nijedno ulje, trenutno koristim Las Chicks pekmez. I ja obožavam preplanulost, samo što sada nažalost nije vrijeme za neko sunčanje. :( :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja i nisam baš zadovoljna slikama, žurila sam se :D
      Vrijeme je baš za ništa :/
      Ulje probaj sljedeće godine, odlično je :)

      Izbriši
  4. ja sam nekako najviše za pekmez.. onaj od šljive :3

    OdgovoriIzbriši