SWAP - Mean Green Queen + video

srpnja 12, 2015



Dragi moji, današnji post vam pišem s velikom radošću. Moja draga blogokolegica Anamarija i ja smo se dogovorile za razmjenu paketa tzv. SWAP. Za one koji ne znaju što je to pojasnit ću, dakle beauty blogerice se vole iznenađivati međusobno beauty stvarčicama. Upravo zbog toga se odluče darivati sa proizvodima koje i same vole ili znaju da druga osoba voli/želi. Dogovore određeni iznos koji će potrošiti (ne mora uvijek biti) i onda kreću u akciju te se muče svaku noć što će kupiti! Vjerujte stvarno je stresno kupovati drugima poklone jer želite i da oni budu zadovoljni, a ne samo vi. :D 
Ono što je najbitnije na kraju, usrećite jedni druge i dodatno se povežete s tom osobom! :)
Meni je drago što je moj prvi SWAP bio baš sa Anamarijom, s njom sam se prvom skompala od svih blogerica. Njen blog možete pogledati OVDJE, a stvarčice koje sam ja njoj poslala OVDJE!


Prije nego što pređemo na paketić  željela bih se ispričati svima koji će gledati video. Ne znam što sam napravila ali skroz sam uništila video, bilo je jako kasno tijekom snimanja i video je katastrofa! Znači prešla sam sa Canona 600D na 700D. Imam osjećaj kao da su potpuno različiti, barem kada je snimanje videa u pitanju! Nadam se da ću vam se sljedećim videom iskupiti!

Paketić je stigao na moju kućnu adresu prije najmanje tjedan dana, ali s obzirom da ja studiram u drugom gradu nisam ga mogla ranije otvoriti. Sinoć oko 19:00h sam napokon stigla kući i nisam mogla čekati sljedeći dan da ga otvorim, a htjela sam snimiti ovaj SWAP (nekako bolje možete vidjeti sreću osobe koja otvara te poklončiće uživo!).
Moj paketić je došao u crvenom ukrasnom papiru, a ispod nje se nalazila predivna kutijica sa printom sove! <3 Unutar kutijice su se nalazili lijepo upakirani proizvodi sa pismom i porukicama, koje možete vidjeti u videu. :)


L'Oreal Paris le blush - nijansa 165 Rose bonne mine je prekrasna roskasta boja. Green, nisi nimalo pogriješila! Zaista obožavam rumenila i ruževe, to mi je #nikaddosta! Nemam ni jedno L'Oreal rumenilo, tako da ga jedva čekam isprobati i napisati recenziju! :) Već se vidim cijelo ljeto sa roskastim obrazima! :) U ovoj ambalažici se dobije i preslatki mali kistić za rumenilo što me dodatno osvojilo, a možete ga vidjeti na slici ispod.



Marilou BIO piling za lice je proizvod koji me definitivno zbunio, iskreno nikada nisam čula za ovaj brand SHAME ON ME! Jako se veselim isprobati ga i reći nešto više o njemu, također možda se odlučim isprobati i neke njihove druge proizvode. Bitno je brinuti o svome licu, a kao što je Green rekla bio je i nježan, može li bolje?! :)


Ne bi to bio SWAP sa Mean Green Queen, a da nema i kojeg laka. Ovaj put je riječ o Max Factor Glossfinity laku - nijansa 130 lilac lace. :D Ne znaš koliko si me pogodila sa ovom lila bojom. Podsjeća me na lavandu, a lavanda me podsjeća na projekt o uzgajanju i preradi lavande koji sam upravo prije tjedan dana završila i toliko sam se naživcirala zbog njega. Kakva magija te natjerala na ovu boju? ;D Ova boja sigurno ide na moje nožne prstiće!



Zadnji ali ne i najgori proizvod je Sleek Oh so special paleta koju si želim već jako, jako, jako dugo vremena! Stvarno me pogodila ravno u srce i dušu s ovim proizvodom. Moje oduševljenje možete vidjeti u videu, stvarno me oborila s nogu. Nju moram što prije poslikati, isprobati i naravno, napisati recenziju! :)



Green mi je poslala i par testera ali sam ih zaboravila uslikati. Njih možete vidjeti u videu. :)



Želim se još jednom zahvaliti mojoj blogokolegici na ovim predivnim poklonima i veselim se našem sljedećem SWAP-u koji će biti puno veći i još bolji! <3 Sad se nekako osjećam loše, smatram da su tvoji poklončići puno bolji, ali ispravit ću ja to sljedeći put! :P

I za kraj, ovaj sramotni video (još jednom mi je užasno žao na nestrpljivosti i ne znanju o novom fotiću):




Kako Vam se sviđaju ovi proizvodi? Podijelite svoje dojmove sa mnom.
Posjedujete li koje od ovih proizvoda? Kakvi su vaši dojmovi?

Ukoliko postoji netko tko bi želio sa mnom raditi SWAP slobodno me može kontakritati na mail ili u inbox! :)

Kisses to my Ladies! :*

You Might Also Like

10 komentari

  1. Jeeej :DD drago mi je da ti se sve sviđa :D trtarila sam da ti se ne bude dopalo. :)) I nemaš se kaj loše osjećati, ja sam isto oduševljena s tvojim poklonom, samo kaj se nisam mogla snimiti da ti to vidiš :3 sljedeći put se budem posnimila, makar video bio kriminalno loš. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde bas mi je drago! <3
      Moj je sad kriminalno loš! haha

      Izbriši
  2. Sramota, mislim stvarno. Budem ja opet snimala sve mi se čini :P ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja je taj swap, prekrasan paketić si dobila, a sad ću otići škicnuti i kod Anamarije što je njoj stiglo :)
    Nemam, nemam hehe :D Paletica je savršena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo ti škicni :D
      dada, odlična je ideja :D
      Ooo da, savršena! :)

      Izbriši
  4. preslatka mi j kutijica u kojoj ti je poklon poslan :D opsjednuta sam sovama :D
    divne stvari, ako bi izdvojila što mi je posebno lijepo, to su - Max Factor lak za nokte i Sleek paleta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam previše osoba koje su opsjednute sovama haha koji vam je vrag? :D
      Hvala ti! :)

      Izbriši
  5. slatke stvarčice, u još slađoj kutiji :D

    OdgovoriIzbriši