Ljetna podloga

srpnja 19, 2014

Jutros sam se probudila i sinula mi je ideja da bih vam mogla pokazati kakvu podlogu nanosim za ove vruće dane.
Nemojte mi zamjeriti na izgledu jednostavno sam još spavala i malo me alergije muče, a ni udar sunca mi nije pomogao. :)




Proizvodi koje sam koristila:

Nivea aqua effect refreshing cleansing milk (normal to mixed skin)
Catrice camouflage cream (020 Light Beige)
Manhattan easy match make up (36 Rose Beige)
Makeup revolution liquid concealer (Fair)
Catrice eyebrow set
Essence sun club matt bronzing powder (02 Sunny)
Catrice prime and fine
Avon face pearls

Sve sam proizvode nanosila sa hello beauty spužvicom i  kistićem za rumenilo/puder.

Prije nego što krenem išta nanositi na lice očistim si lice, trenutno koristim Nivea aqua effect refreshing cleansing milk.


Nakon toga prištiće i veće mrljice prekrivam sa catrice camuflage. Mnoge djevojke prvo nanose puder pa zatim korektor, ali to je zapravo pogrešno. Korektor nanosim poslije pudera ako vidim da mi je negdje ostalo crvenila ili se prištić previše vidi.


Zatim nanosim tekući puder easy match. Koji je jako lagan i predivno miriši. Prekrivanje mu je malo manje od osrednjeg. Lice vam lakše diše i nije težak, baš stvoren za ove ljetne dane. :) Nijansa mi je malčice tamnija od lica, ali to je zapravo zbog ljeta. Potamniti ću pa će mi biti taman. Na ovoj fotki nisam baš u potpunosti izblendala do kraja puder, jer sam nanosila još malo camoflage-a.


Dok mi se puder lijepo upijao, popunila sam si obrve da napon liče na nešto. Za obrve koristim catrice eyebrow set s kojim sam vrlo zadovoljna. Preporučam ga brinetama i crnkama, a za plavuše preporučam set za plavuše od essence-a.


Područje podočnjaka sam prekrila sa Revolution korektorom koji sam tek počela isprobavati. Dok sam se ja naslikavala, on se na suncu već malo počeo sušiti. Moj bed. :/ Izgledam preužasno! Kada se to sve lijepo utapka, odlično se stopi.


Sun club matt bronzer koristim stalno jer ga planiram recenzirati, nanijela sam ga kao konturiranje. Preko ljeta želimo postići taj brončaniji izgled lica, a nema ništa bolje od matt bronzera. Više o njemu u recenziji. Nanesla sam ga u malo većem sloju da se bolje vidi.


Za kraj sam nanesla avon perle iznad bronzera kao rumenilo i highlighter. Sve sam to lijepo zblendala i nanesla translucent puder od catrice-a kako bi sve ostalo na mjestu po ovoj vrućini. Najviše ga nanosim na t zonu, ispod nosa i na bradu. Ta područja mi se najviše znoje te ih treba dobro natapkati.

 

Nemam na slikama ništa na usnama i očima. Trudila sam se pod svim mogućim svjetlima bolje uslikati lice, ali nije mi baš pošlo za rukom.
Ljeti se trudim koristiti što manje pudera i ostalih proizvoda za lice, kako bi mi lice lakše disalo i ne bi oksidiralo.

Kako vam se sviđa moja brončastija ljetna podloga? Kako je kod vas? :)

Kisses to my Ladies! :*

You Might Also Like

6 komentari

  1. Sviđa mi se. :) Sun club bronzer mi je vrlo primamljiv. Veselim se recenziji. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je iako to kod mene ne bi funkcioniralo. Ja se topim i u hladu. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma samo treba staviti lagani puder i sve tonastično fiksirati! haha :)

      Izbriši
  3. Imaš puno grešaka u pisanju... Ne razumijem kako je moguće da ti lice oksidira. Ne razumijem što znači ''nanesla'', također si rekla da je pogrešno da se korektor nanosi nakon pudera, a zatim si to isto i uradila (vidim po slikama da nisi, ali ti piše tako).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam: Korektor nanosim poslije pudera ako vidim da mi je negdje ostalo crvenila ili se prištić previše vidi. Pod to mi spada i camouflage s kojim sam kasnije popravila. Ne oksidira lice nego puder, krivo sam se izrazila. Koje su mi još greške u pisanju?

      Izbriši
  4. Draga moja anonimna i najbolji griješe i kad smo kod gramatike ne piše se uradila!

    OdgovoriIzbriši