Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

srpnja 21, 2014



Ovo ljeto tražila sam si bronzer koji nije preskup i koji mogu nabaviti u našim drogerijiama, jer mi je bio hitno potreban. Nažalost to mi je bio ogroman problem jer je većina njih sa shimmerom, a ja želim matt. Iskreno ne razumijem ulogu shimmerastih bronzera, nanosila bi ih jedino kao rumenilo. Ne želite da vam se cijelo lice svjetluca kao disko kugla. Prvo sam si kupila bronzer od Catrice-a SUN GLOW u Kozmu, ali sam ga misteriozno izgubila dok sam se selila iz Varaždina nazad u Sisak.  Nažalost to nije jedina stvar koja mi je nestala, ali nećemo o tužnim stvarima.

S obzirom da sam opet bila bez bronzera otišla sam u Müller, vidjela sam da se na njihovim policama nalazi Essence Sun Club matt bronzer za brinete. Odmah me privukao i morala sam ga isprobati. Pa ako vas zanimaju moji dojmovi nastavite čitati! 




Krenimo prvo sa ambalažom, plastična je ali mi se čini čvrsta. Samo se nadam se da mi neće pasti na pod, jer sam uvjerena da će mi onda sve puknuti.  Ambalaža mi je preglomazna , ne znam kuda bih s njom. Studentica sam i stalno putujem tako da nosim kozmetiku u malim torbicama koje su prepune i ovakav proizvod mi samo zadaje glavobolju. Pakiranje je lijepo, ništa pretjerano ali lako upada u oči svojim izdanjem (barem je meni upao).  Kada otvorite proizvod obaspe vas miris kokosa, time sam bila najviše oduševljena. Sam bronzer je u kamenu i napravljen je u obliku dvije djevojke koje poziraju (vidljivo na fotkama).  

 
Bronzer dolazi u 2 nijanse jedna je za plavuše (01 Natural), a druga za brinete (02 Sunny).
Sadrži 15 g proizvoda, a cijena mu je 32,00 kn.  Nakon otvaranja rok upotrebe mu je 12 mjeseci.

Bronzer sam kupila s namjerom konturiranja. Daje jako prirodan izgled preplanulog tena. Meni možda malo vuče na narančastu boju, ali ništa pretjerano i prestrašno. Treba ga malo više puta nanesti jer mi se čini kao da ga uopće ni nema, možda je do kista s kojom nanosim.  Ne trusi se jako i tekstura mu je nekako baršunasta, što je odlično.  Jako je dugotrajan, ostaje na licu dok ga ne odlučite same skinuti.


Da ne duljim ispada kao da mi se uopće ne sviđa (jer sam iznosila većinom negativne stvari), ali nisam nimalo požalila što sam ga kupila. Pa da istaknemo pozitvne stvari: jako lijepo izgleda na licu, cijena mu je odlična, ne trusi se jako, baršunasta tekstura, dugotrajan je na licu, a o predivnom mirisu kokosa neću ni govoriti. Daje savršeni izgled preplanulog prirodnog tena! Stvoren za svaki dan ljeta!

Razmišljam o tome da si kupim nijansu za plavuše, koju bih mogla nositi zimi. Uvjerena sam da je ona neutralnija i svjetlija što bi bilo idealno za to doba. Što vi mislite?

Preporučam svim curama koje još nisu nikada koristile bronzer i svima koje si nisu našle svoj idealni bronzer za ljeto. 

Kako izgleda na licu možete vidjeti na mom prijašnjem postu – ljetna podloga.

Planiram ga ovo ljeto potrošiti do posljednje mrvice! 

Jeste li ga već isprobale? Koji su vaši dojmovi?

Kisses to my Ladies! :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Nisam probala ovaj, ali zadovoljna sam sa matt bronzerom od Catrice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno bih bila i ja, da ga nisam misterionzno izgubila :(

      Izbriši
  2. Imam onaj za plavuse i zadovoljna sam, to mi je ubiti jedini bronzer koji koristim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam i volim, samo što ja imam svijetlu nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. imam ga i obožavam, također nijansu za brinete :)
    stvarno se lako nanosi, baršunast je,, i koristim ga skoro godinu dana za konturiranje.. jednostavno, brzo i lako ga je nanijeti na lice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se što je mat, a u prilog mu ide i cijena. Super i što je lijepog mirisa te baršunaste teksture.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pikiram ga već dosta dugo, ali nikako da ga uzmem...nemam iskustva s bronzerima pa se bojim da ne kupim uzalud :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne treba tu nešto puno iskustva, ne možeš previše pogriješit'! :D

      Izbriši